söndag 19 april 2009

Lyckotroll



För några timmar sedan avslutades RFSL:s första förtroenderåd i Örebro. Ett 50-tal personer från avdelningarna har varit tillresta och vi har i dagarna tre fört otroligt givande diskussioner på temat "Politik bortom äktenskapet".

För min del var det också det sista officiella RFSL-engagemanget före avresan till Afghanistan. Jag måste medge att jag redan känner saknad. Visserligen kommer jag tillbaka, men ändå. Det är så många härliga människor som jag inte kommer träffa på ganska lång tid. 

Jag blev också både överraskad och rörd då Sören tog till orda vid gårdagens middag för att med ett par små presenter önska lycka till på färden. Det lilla trollet ovan ska få följa med till Camp Northern Lights som en påminnelse om alla go'a RFSL-vänner här hemma. Ni är verkligen underbara!

Inga kommentarer: