tisdag 12 maj 2009

Schlagertorka

Bilder från Afghanistan:



Min företrädare åkte hem förra veckan efter nästan ett halvår på plats. Så här glad kan man visst se ut då!



Spegel, spegel på väggen där... Nog ordnade jag väl en fin liten acessoar till min rådgivarkollega!?



Den här bilden är tagen strax efter 05.00 på morgonen igår. Fridfullt.



Och så här kan det se ut från soldäck under sen eftermiddag. De mäktiga Marmal-bergen syns som vanligt i bakgrunden.



"The Glowing Scorpion" är namnet på vår mäss inne på campen. Som den föreningsmänniska jag är sitter jag numera också i mässtyrelsen... Vad vi dessvärre inte lyckats med är att få ordning på satellit-TV-abonnemanget. Det innebär således att kvällens semifinal i ESC kommer gå mig förbi. Illa! Men jag håller förstås tummarna för Malena och hoppas att goda kamrater bistår med uppdateringar, glada tillrop och initierade kommentarer!

Inga kommentarer: