söndag 17 maj 2009

Allvar och lek

Snart tre veckor in i missionen börjar vardagslivet så smått göra sig påmint... Men jag ska absolut inte klaga. Mitt i allt allvar finns också visst utrymme för avkoppling. Det får dagens bildskörd illustrera.



Beachvolleyturnering. Utan beach, förvisso. Men sand lider vi inte brist på.



Ytterligare stilstudie.



Var är bollen?



I pastor Stålnackes frånvaro har jag tagit på mig rollen som tillförordnad trädgårdsmästare. Så här långt klarar sig blommorna bra, tycker jag!



Vår sambandspersonal har slitit hårt de senaste dagarna för att få ordning på TV-länken. Och med några timmars marginal till finalen gick det vägen!! Well done! Även om det nu inte gick så bra för Sverige så gläds vi förstås med våra norska kollegor idag. STORT GRATTIS!!! Fira gärna seger och nationaldag. Men glöm inte att 17 maj också är the International Day Against Homophobia (IDAHO)!

Inga kommentarer: