lördag 8 mars 2008

Ikväll läggs feminismen på hyllan...

Jag har ett medgivande att göra... I kväll ska det röstas på E-Type och pudlarna! Det är måhända inte den mest feministiska handling man kan göra en dag som denna men det kan inte hjälpas.

Förra gången E-Type var med röstade jag också på honom. Av misstag! Det var i finalen 2004 och jag hade ambitionen att hjälpa Lena Ph till seger. Men mitt i all extas råkade jag alltså knappa en siffra fel. Klart nesligt - men det löste sig ju ändå den gången.

I afton får de långhåriga herrarna min röst helt i kraft av en skön låt. Den förtjänar absolut en plats i Globen om en vecka! Hur det ska röstas då är en annan sak. :)

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

All röstning är välkommen som inte för Carola/Jonsson till Globen...
Men pudlarna.. att du röstade på dem sist!? Det har du inte vågat berätta! Jag visste att du hade det i dig!
kram
kusin
(som lagt uppp en blogg här med - skall kanske byta forum - de har snyggare layout här..)
anna-minblogg heter den.