fredag 14 mars 2008

Falis fredagstips

Jag hade tänkt skriva ytterligare ett inlägg om nazistdebaklet i försvaret men det får anstå till morgondagen. Vill komma i helgstämning nu och då gör sig lite glitter och glamour betydligt bättre än brunskjortor!

Och som den generösa människa jag är passar jag förstås på att dela med mig! Vem vet - det kanske kan bli en fredagstradition i bästa Metropolstil (vi som är lite äldre minns)...

VINTIPS
Le Bonheur Prima 2003 (nr 87004 i beställningssortimentet), Sydafrika - Stellenbosch. Passar utmärkt till kalvfilé och hasselbackspotatis med choronsås. 119 kr = klart prisvärt!

BYGGTIPS
http://www.trifoliumskrapan.se/
Trifoliumskrapan - JA TACK! Äntligen lite framåtanda även i Huvudstaden.

MELODIFESTIVALTIPS
Charlotte får ursäkta... Mer glamour än så här blir det inte :-)

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

BWO måste vinna!

http://www.bimboboy.com/blogg

Krister Fahlstedt sa...

Ja, låt oss göra vad vi kan! :)

Anna Andersson sa...

Så länge vi inte skickar "I love Europe" så är jag nöjd!